logo_Zakopane_2023

Na Tatrzańskich szlakach

W dniach 24-27 maja 2023 r. uczniowie klasy 1b Technik Elektronik oraz 1b Technik Informatyk wraz z opiekunami postanowili odpocząć od codzienności szkolnej, odreagować stres i poszukać lata w pięknych okolicznościach tatrzańskiej przyrody.

Pierwszego dnia, mimo deszczowej aury, spacerowaliśmy przepiękną Doliną Kościeliską, która jest drugą co do wielkości doliną w polskiej części Tatr.

Na drugi dzień wycieczki zaplanowaliśmy Morskie Oko, największe i najpiękniejsze jezioro w polskich Tatrach. Tego dnia pogoda nam dopisała, było ciepło i słonecznie, co podkreślało tylko piękno otaczającej nas przyrody. Dzień zakończyliśmy relaksem na Termach Chochołowskich, gdzie uczniowie mieli okazję skorzystać z licznych basenów i zjeżdżalni.

Celem naszej ostatniej wyprawy górskiej była Hala Gąsienicowa i schronisko PTTK “Murowaniec”, skąd rozpościera się zapierający dech w piersiach widok między innymi na Kościelec, Świnicę i Kozi Wierch. Wieczorem cieszyliśmy się urokiem zakopiańskich Krupówek.

Podczas całej wyprawy towarzyszył nam przewodnik tatrzański, który opowiadał nam o pięknych i malowniczych Tatrach, a w wielu z nas zaszczepił zauroczenie górami.

Nasza wycieczka była niesamowitą lekcją geografii, a także cennym czasem, który uczniowie spędzili na integracji i zacieśnianiu więzi.

W drodze powrotnej odwiedziliśmy Kraków.

Z niecierpliwością czekamy na kolejny wyjazd.